Sayalah...FARRAH SHELLA...

Thursday, June 12, 2014

What kind of this kepoci?

Salam...
Ok omputeh ye tajuknya..hado??
Actually aku kdg2 confuse ngn apa disekeliling aku ne..tp xpalah..aku face it like normal..
Cuma...duk terpikir baik punya hal pg td..

Ok fine..bnda ne bkn nya aku sorg yg alami..org ln pon..
Tp bila kita xsangka...kita akn terpikir2..tu la yg jd kat aku..
Aku xbrapa fhm dgn sesetengah org skrg ne...knapa perlu pertikai itu ini sedangkan bnda tu kecik sgt & klw xamik hal pon ianya xla mnjd satu kudeyy pon kat kita..tabiat ke mentaliti aku nk panggei ne?
Klw aku sorg2 duk dlm kotak,xbegerak xapa asanya xdak msalah kot kan...tp lainlah klw kotak yg aku duk dlmnya tu begerak ka begesot ka begolek ka...kan...

Bg aku la ya..dont waste ur time dgn bnda2 yg xda benefit kat kau...if sekali cuit kau dpt seringgit ada gak la value kepoci tu kan...kdg2 aku pon kepoci..tp tuk suka2 bkn tuk nk bt  jd satu perkara wajib..
Setiap pjalanan hidup kita ne dh disusun cantik...ada yg terus sng & ada yg susah sblm sng...so xsemua yg kita pikir akn jd seperti apa yg kita pikir...

Aku tgh tunggu berita gembira...hopefully esk muka ada senyum...nite 😊


#terimakasihsudibacabelogsaya




No comments:

Post a Comment

blog farrah shella bt ahmad