Sayalah...FARRAH SHELLA...

Tuesday, July 3, 2012

Si lukisan..

Mcm nk tulis karangan 360pth perkataan dlm ezam hall kn tajuk..tp cita besa2 ja.. :)

Dh lama balik dr Bandung..dh de baby sorg pn..tp "dia" still kat atas rak 2..sian lak aku tgk..dh lama psg niat nk cntikkn 'dia'..tp x jugakk..

Aiish...msa nk ambik 'dia' 2 skit punya susah..jenuh tawar la gak..250ribu tgl 150ribu...mahalkn..tp klw dlm rupiah murah jer >__< ..

Nk bkn main teketaq2..bila dh dpt bt xtau ja..nasib..still leh imagine pakcik yg jual 'dia'..1st aku nk dia xnk kasi.so aku blah la..tp tuk dpat sesuap rezeki pakcik 2 follow aku merata kuaq masuk outlet dia ikut..

Pdhal aku ase rezeki dia akn lbh baik di tgn org ln..tp aku gak yg dia follow..mmg mcm ne perangai diaorg bila mjaja sesuatu..kmana sja kita g dia akn ikut slg kita xbeli...

Sedih tgk muka pakcik 2 + suka kat 'dia' so aku pn SETUJU!...
Ampa blh imagine muka dia mcm na???...renyeh & senyum sampai tinga..

So aku pn renyeh gak la dpt apa aku nk..Duatigapatlima ari lpas aku xteragak2 dh nk cntikkan dia..so aku bwak p tmpat tg septutnya lah tuk dia cntikkan..then rini aku p amik...

Haaaaaaaaaa....(cina kdai tganga sbb aku bunyi haa pjg sgt)...
Kn dh comei skit... Sekali lg!..balik renyeh xsangga..husbnd nk tlg pegangkn pn xleh...hohohohoho

"dia" tu si lukisan minyak yg aku bli msa bcuti kat Bandung!..

Xpalah..2ja.. Daaa *__*
Lukisan 2 da di bawah...

No comments:

Post a Comment

blog farrah shella bt ahmad