Sayalah...FARRAH SHELLA...

Friday, May 27, 2011

alhamdulillah..

akum...
last entry aku mmg entry yg ase mcm nk dush! dush! dush! ja..sbb ati sakit kn..ase mcm nk direct ja tanpa kias2...tp aku waras lg kot..xmcm sstgh org yg sgup publish supaya sume org tahu..btw..forget it..wasting my time..sbb banyak lg bnda penting utk difikirkan selain benda remeh..tp JANGAN MELAMPAUI BATAS!

now past is past..sbb aku sndri xpnh nk sentap wlwpn buruk diblakang aku..sbb apa?sbb dia KAWAN aku..tp..ermm..... kdg2 kita hnya nmpak kebaikn kita yg sedikit bbnding kebaikan org ln & mengharap lebih dr apa yg kita berikan..
baik kita bt pd org,kebaikn la jugak kita dpt & sebaliknya...

btul org ckp..pergi perkara sedey datang perkara gembira...thanks God..2 ja yg aku blh ckp skrg..
ada hikmah sume ne jd...bersyukur dg apa yg jd




No comments:

Post a Comment

blog farrah shella bt ahmad