Sayalah...FARRAH SHELLA...

Friday, May 20, 2011

tOgether gether :)

bkn slalu leh kumpul sesama...tp bila bjumpa..mcm2 ada...
smlm niat ati nk tgk wyg kat mid valley cite nur kasih...skali smpai...omak oiii..ramainya org..pdahal bkn sabtu ahad pn..apatah lg public holiday..ish2...gagah jugak beratoq beli tiket..sekali smpai..sume sold out..erm..tokak jari!!!! ..

so..apa lg..buh gear atur kedai la jwbnya..sib bik adik aku ikut gak..klw sorg2 xlalu! ..
syoq gak klw shoping tnpa Mr..wlwpn sbnaqnya Mr ada...aku bg dia renjek2 dgn abg besaq aku..so dia leh bt pa pn tnpa ggu mood coping aku..fuhh! lega...

dh abeh pusing aku decide nk p Alamanda plok..sbb nok mkn sekerim..ngada2kn...
hari wanita..so ikut jer la...aku p bt muka kesian kat fast track gsc alamanda.. hhahah..teka apa aku dpt?
xyah teka pn xpa..dh gsc..ofkos la tiket wyg maa!..

hua..hua..xsia2 aku menapak...


ecah a.k.a adik aku!
sekerim aku yg sedap.

--
--
--
--
--
--
--aku gak da beli something kat pet world tuk my merah...
tadaa..


klw ampa pandai.. apa benda nie?
cer teka..cer teka..


k lah..bubye...


p/s :gambaq Mr xdak..then citer nurkasih aku bg... 3*
buleh la..

No comments:

Post a Comment

blog farrah shella bt ahmad