Sayalah...FARRAH SHELLA...

Tuesday, May 24, 2011

sapa makan cili dia rasa pedas..

ptg smlm!..mmg btoi2 bt mood aku hilang..serius..aku sndri xpaham apa yg jdik ..tau2 nk blame aku ..semua nk blame aku.pdhal aku pn xtau apa yg jd sbnarnya ??blh cerita kat aku detail2?

korang da bt salah kat something yg korang rasa xptut x pd sesapa? korang cepat tsentap x dgn bnda2 yg korang xpasti??aku tgh cnfius nk bezakn apa yg aku ase skrg ne ..salah ka klw kita byk kwn?salah ka klw kita bgurau dgn kwn2? salah ka kita ada life kita?salah ka klw kita ne perlu fokus pd sesuatu yg penting dr nk emo dgn bnda2 remeh ne?

ah!sakit ati aku...
aku dh mula rasa ada bnda yg kna jd blakang aku ne... klw x xkan nk tersentap mcm 2 sekali? pepatah
"sape makan cili dia rasa pedas" blh digunakn lg ke skrg ne?
aku tahu sapa dgn aku & sapa bkn dgn aku...dh lah!aku dh malas nk ckp lg...dh malas dgn semua ne ..sbb aku rasa bkn mcm ne caranya mjaga ati kawan ...


p/s : thanks 4 everything...

No comments:

Post a Comment

blog farrah shella bt ahmad