Sayalah...FARRAH SHELLA...

Thursday, March 31, 2011

yg ekOnOmi jugak pilihan ati!

a'kum..
spatutnya mlm ne aku g ot..(pemalas)..Ntah mcm na niat berubah disaat akhir....hahhahah..
so  stay kat umh lepak,selerak2,kucar kacir...damn!

ampa suma nk tahu..
dh belambak2 produk penjagaan muka aku try,dr yg murah smpai la yg mahai (xla mahal sgt2) safi,bioessence,sk2,clinique,newyork!!..mcm2 lg lah..tp akhirnya yg murah jugak yg sesuai ngn kulit aku!...iaitu Safi!.. klw tau dr dlu kn bagus..xla byk wet aku melayang..(bt2 xtau) padahal msa zman sek aku dh pkai pn produk safi ne..

legaa.....
dpt berjimat & muka dh xbmsalah mcm dulu tu yg penting!entry ne tuk aku share suka2 je.. :)
matateh..


p/s : pd adik2 yg still study then blanjawan tu cukup2 ja tuk study,blh la guna poduk ne..kerana anda mampu..
skin kna jga juga maa.... (jd pomoter jap)

No comments:

Post a Comment

blog farrah shella bt ahmad