Sayalah...FARRAH SHELLA...

Tuesday, April 19, 2011

hometown

akum..
skrg ne da dua perasaan kat dlm ati aku..(suka + sedih haaa..mcm blajar nk gila plak kn..
eh x...sbenaQnya...esok dan 5 hari kedepan aku xleh bbelog maaa ..makna kata dr 20-25hb lorr
sbb aku nk balik kampung!.. heee..hee.. ngada2kn..tp ada aku kisah?
dh lama xbalik kg...btui ka??? ..hahha....lebih kurang la. Aku balik tnpa Mr Nazrie..
sbb dia nk fly g sabah...ah..xsuka... xsuka sbb tokleh ikut sama...
tp ada yg best!sbb aku leh balik kg jumpa hero ngn heroin aku yg dh lama aku xjumpa...lama la sgt!..
pdahal asyik call tiap2 ari..wwlwpn tuk satu gosip ja..
erm...nasib ank perantau. kn best klw leh duk kg ari2 kn...tp lama2 mau menonggeng xtau nk bt apa...
tp one day aku nk balik keje dkat ngn kg jugak..jugak..jugak..(sambil hentak2 kaki mntak penampor)
todia...dah tua pn buruk perangai.

siang td aku antor ank angkat aku g klinik haiwan..sbb xda sape nk jga dia kat umah t..
sdey siut dgr dia meraung dlm kete..mesti dia pk aku nk g buang dia..tp sbnarnya dia xtahu aku nk g antor dia umh maid bbayor..not bad la klinik 2 amik sehari RM8..murah la kot...sbb first time aku bt sume ne..sblm ne aku xdibenarkn membela nyiaw2..xsmpai ati aku tgk muka nyiaw..mesti dia sedih..tp aku lgik sedih!

Ermm..bila pikiaq2 balik..aku bkn stakat xleh nk bbelog,tp aku juga xleh bepesbok! ha...amik ko!
nganga puas2 kat umah t..duk pikiaq adakah aku ptt psg wifi kat kg?
hang gila ka apa farah wei..balik 4 bulan sekali pas 2 stay ada kot dlm 4 ke 5ari,nk psg wifi kat kg?
awat kaya sgt dh ka duk melabur duit kesitu???
silap2 mama ngn ayh ada pesbok pas ne!..hahhah.. canggih...

TAPI! dlm ati duk jeles lg nih sbb c MR tu dpt g sabah tp c MRS kna balik kg...
not fair! nape xbwk c MRS ne g sesama? sian ooo.... nk itutttttttttt ..... :(
tp xpalah.... arap2 ado la gift dr sano ..tecik pon xpo..eden xkisah , janji ado :)

LEBIU sumer!
tima kasih sbb baca ...

2 comments:

  1. alolo..cian'y..ala..blik jmp mak ayah jgk..an...an..

    ReplyDelete
  2. huhu. sweet sgt
    sy pun awal bulan 5 ni fly ke sabah bha juga
    hehe

    salam singgah sini
    follow sekali yer
    :)

    ReplyDelete

blog farrah shella bt ahmad