Sayalah...FARRAH SHELLA...

Wednesday, March 23, 2011

dh lama aku perhati...

aku xfaham dgn satu situasi dimna angin xbtempat dan meletakkn org ln sbg mngsa..maksud aku.."engko hangin kat org ln tp org ln yg kena"..serius..menjengkelkan @ ayat kasarnya MELUAT!..
dh lama sgt perangai ne di perhatikan...cuma tggu msa tuk bsuara & btanya "awak ada msalah pe sbnarnya ngn saya?hahahahahah..bajet berani la kunun..

klw ye pn ada salah @ silap xperlu nk bt muka mcm 2..then bila org bckp ngn kita..plz la..pndg muka org 2 @bg respon..
xsalah hipokrit skit tuk jga ati org..btul x?atleast xla org nmpak sgt attitude kita yg kita xsukakan dia..klw kita pn kita tgh bckp then org bt xtau rasa nk tbakor jugak ati 2 kn??

perangai kdg2 ok kdg2 x ne pn satu sindrom gak..perangai mcm ne mmg mcm perangai sengaja mintak penyepak saiz 8..xyah la nk bt mcm 2..bt org pandang negatif ja..elok2 org suka xpasai2 xsuka lnsung...kn xbeshhh..

erm..xtau lah..pakat2 pk..manusia mna xbt silap..& sapa plak kita nk hukum org sesuka ati kita btoi dak???bkn sng tuk jd org yg btul2 sempurna di mata org lain..bt baik di balas baik bt xbaik di balas xbaik la...aku akn terus memerhati..sbb blm tahap kritikal lg kot..kita tgk....kot2 entry ne naik semula dicarta teman... :)

SEKIAN :)

No comments:

Post a Comment

blog farrah shella bt ahmad